×

Προειδοποίηση

JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 575

Το Εργατικό Κέντρο Βορείου Συγκροτήματος Δωδεκανήσου καταγγέλλει τον κυβερνητικό-κρατικό αυταρχισμό που αυτή τη φορά εκφράστηκε με την επιστράτευση των απεργών στην ΔΕΗ.

Επιδίωξη της συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ να υπηρετήσει με τον καλύτερο και γρηγορότερο τρόπο τις ορέξεις των αφεντικών της βιομηχάνων,εφοπλιστών,μεγαλοξενοδόχων κ.α.

Η βάρβαρη πολιτική του κεφαλαίου που θεσμοθετείται και νομιμοποιείται στα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης ,στο Ευρωκοινοβούλιο και στη Βουλή από τις πολιτικές δυνάμεις που την διαχειρίζονται, εξαθλιώνει τον λαό με μειώσεις και καταργήσεις δικαιωμάτων με παράλληλη αύξηση των τιμολογίων στο ρεύμα και κόψιμο της παροχής σε 400.000 σπίτια,κανόνες που επιτάσσει η απελευθερωμένη αγορά ενέργειας .

Ο κοινωνικός αυτοματισμός ,ο διχασμός που προσπαθούν να σπείρουν ανάμεσα στους εργαζόμενους να πάρει ενιαία απάντηση με την δυναμική ταξική αλληλεγγύη όλων των κλάδων στον απεργιακό αγώνα των εργαζομένων της ΔΕΗ.

Ο πόνος της κυβέρνησης για την ζημιά στον τουρισμό δεν έχει να κάνει με το ότι χιλιάδες εργαζόμενοι δεν μπορούν να πάνε διακοπές ούτε μία μέρα, αλλά με την εξυπηρέτηση των επιχειρηματιών του κλάδου.

Η ενέργεια στις σημερινές συνθήκες είναι ακριβό εμπόρευμα για το λαό και πεδίο κερδοφορίας για το κεφάλαιο.

Ο αγώνας των εργαζομένων οφείλει να προτάξει την ενέργεια ως αγαθό που η αξιοποίηση του μπορεί να καλυτερεύσει τις ζωές τους σε μια κοινωνία που προτεραιότητα θα είναι η ανάπτυξη του λαού και όχι η κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων,όρους που οι ίδιοι οι εργαζόμενοι με την πάλη τους θα επιβάλλουν .

Το Εργατικό Κέντρο καλεί όλους τους εργαζόμενους και τα σωματεία της περιοχής να καταδικάσουν την επιστράτευση των εργαζομένων στη ΔΕΗ.

Να πάρουν μέρος ενεργά στον αγώνα για την απόσυρση του νόμου για τη μικρή ΔΕΗ

Να απαιτήσουν την κατάργηση όλων των νόμων που ψηφίστηκαν διαχρονικά και απελευθερώνουν την αγορά της Ενέργειας.

ΝΑ ΑΡΘΕΙ ΤΩΡΑ Η ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΩΝ
ΟΧΙ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ «ΜΙΚΡΗΣ ΔΕΗ»
ΡΕΥΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ

ΕΝΙΑΙΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΚΑΝΕΝΑΣ ΙΔΙΩΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΝΟΜΗ, ΜΕΤΑΦΟΡΑ.
ΦΤΗΝΟ ΡΕΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ.

«ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗ ΔΕΗ» 

Η Εκτελεστική Γραμματεία του ΠΑΜΕ καλεί τις συνδικαλιστικές οργανώσεις, τους εργαζόμενους, όλα τα λαϊκά στρώματα να καταδικάσουν την επιστράτευση των εργαζομένων στη ΔΕΗ, να εκφράσουν αποφασιστικά την αλληλεγγύη τους. Σήμερα είναι οι εργαζόμενοι στη ΔΕΗ, χθες ήταν οι ναυτεργάτες, οι εργαζόμενοι στο ΜΕΤΡΟ, αύριο θα είναι η σειρά του κάθε κλάδου που θα αντιστέκεται στην ολομέτωπη επίθεση, στον πόλεμο που έχουν κηρύξει οι βιομήχανοι, οι εφοπλιστές και οι μεγάλοι επιχειρηματικοί όμιλοι απέναντι στους εργαζόμενους, στη μεγάλη πλειοψηφία του λαού. Κανείς να μη μείνει μόνος του. Να υψωθεί τείχος αλληλεγγύης!
 
Η επιβολή των νόμων του κεφαλαίου με την άγρια καταστολή, την τρομοκρατία, με το δόγμα "νόμος και τάξη", δε θα περάσει! «Νόμος και τάξη» σημαίνει καταστολή, συκοφάντηση, τρομοκρατία και φόβος και σκυμμένα κεφάλια σε κάθε χώρο δουλειάς. Η κυβέρνηση να πάρει δυναμική απάντηση στο καθεστώς τρομοκρατίας που θέλει να επιβάλει. Οι άνθρωποι του μόχθου, τα λαϊκά στρώματα που υποφέρουν από αυτήν την πολιτική, μόνο ένα καθήκον έχουν. Να υψώσουν τείχος αλληλεγγύης στον αγώνα των εργαζομένων στη ΔΕΗ. Η ιδιωτικοποίηση της ενέργειας αφορά όλους τους εργαζόμενους της χώρας μας, τα λαϊκά στρώματα και όχι μόνο τους εργαζόμενους στη ΔΕΗ. Ο αποφασισμένος και οργανωμένος λαός, έχει τη δύναμη να παρεμποδίσει και να ανατρέψει κάθε αντιλαϊκό μέτρο, να τσακίσει κάθε κατασταλτικό μηχανισμό των εκμεταλλευτών του.
«Το νομοσχέδιο πλήττει το δημόσιο συμφέρον..»

Ανακοίνωση:
Τα κοινωνικά ρήγματα που προκαλεί η πολιτική της κυβέρνησης δεν κλείνουν με ασκήσεις πυγμής, όπως είναι η επιστράτευση που αποφασίστηκε.
Η διάλυση των υποδομών της ΔΕΗ και η εκποίηση που επιχειρείται με το νομοσχέδιο για τη «μικρή ΔΕΗ» συνιστά επιλογή που πλήττει το δημόσιο συμφέρον και αντιστρατεύεται τα συμφέροντα της κοινωνίας.
«Η ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΗ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Ή ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ «ΜΙΚΡΗΣ» ΔΕΗ;»
 
Ο Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, Βουλευτής Επικρατείας και ΑΜ-Θ Περιφερειακός Σύμβουλος ως επικεφαλής του Συνδυασμού εθνικού σκοπού ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΡΑΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ, έκανε την εξής δήλωση:
 
«Άραγε η συγκυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ κάνει την επίταξη «υπερασπιζόμενη», έναντι του φόβου διακοπών ρεύματος, το δικαίωμα των νοικοκυριών και επιχειρήσεων σε ηλεκτροδότηση ή για το δικό της «δικαίωμα», με μνημονιακές δεσμεύσεις, να ξεπουλήσει χωρίς αντιρρήσεις και αντιδράσεις ένα εθνικό αγαθό, την ΔΕΗ, που έκτισε ο ελληνικός λαός με τα δικά του χρήματα, επί δεκαετίες, σε κάθε γωνιά της πατρίδας μας;
 
Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ εμμένουμε στην απόσυρση του αντεθνικού νομοσχεδίου».
Με εντολή Σαμαρά..
 
Την πολιτική επιστράτευση που ξεκινάει άμεσα των εργαζομένων της ΔΕΗ αποφάσισε η κυβέρνηση.
 
Με εντολή του Αντώνη Σαμαρά και μετά την κήρυξη παράνομης και καταχρηστικής της απεργίας στην ΔΕΗ ξεκινάει η επιστράτευση των εργαζομένων. Μάλιστα, είχαν προηγηθεί δηλώσεις εκπροσώπων σωματείων της ΔΕΗ ότι θα συνεχίσουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις, παρά την απόφαση του δικαστηρίου.
 
Ειδικότερα, όπως γνωστοποίησε πριν από λίγα λεπτά η κυβερνητική εκπρόσωπος Σοφία Βούλτεψη η κυβέρνηση προχωρά στην πολιτική κινητοποίηση των εργαζομένων στη ΔΕΗ και σε επίταξη των υπηρεσιών.
 
Διαβάστε τη δήλωση της κυβερνητικής εκπροσώπου: «Όπως από την πρώτη ημέρα αυτής της άνευ συνδικαλιστικού αιτήματος και υποκινούμενης απεργίας είχε γνωστοποιηθεί προς πάσα κατεύθυνση, απόφαση της κυβέρνησης ήταν και παραμένει η διαφύλαξη του δημοσίου συμφέροντος.
Μετά την απόφαση της ελληνικής Δικαιοσύνης να κηρύξει παράνομες και καταχρηστικές τις απεργιακές κινητοποιήσεις στη ΔΕΗ, διατάσσοντας την άμεση διακοπή τους και εφόσον τα συνδικαλιστικά σωματεία δεν συμμορφώθηκαν προς τη δικαστική απόφαση, η κυβέρνηση προχωρά στο μέτρο της πολιτικής κινητοποίησης των εργαζομένων και σε επίταξη των υπηρεσιών τους.
Στη Δημοκρατία οι νόμοι και οι δικαστικές αποφάσεις πρέπει να τυγχάνουν του σεβασμού όλων και το δημόσιο συμφέρον προέχει».

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot