Την ενεργοποίηση της πλατφόρμας για την ηλεκτρονική υποβολή αιτήματος διαγραφής οφειλών για τους πληγέντες από τις πυρκαγιές του Αυγούστου 2021 στην Αττική, στη Ρόδο και στη Βόρεια Εύβοια, ανακοίνωσε χθες η ΔΕΗ.

Οι δικαιούχοι της στήριξης είναι οικιακοί πελάτες, των οποίων η οικία καταστράφηκε ολοσχερώς από την πυρκαγιά του Αυγούστου, ενώ η διαγραφή αφορά τόσο τρέχουσες όσο και ληξιπρόθεσμες οφειλές μόνο για χρεώσεις προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας.

Η καταχώριση των στοιχείων μέσω της εφαρμογής της ΔΕΗ είναι δυνατή από χθες, Πέμπτη 12 Μαΐου έως και την Τρίτη, 31 Μαΐου 2022.

Η ΔΕΗ σημειώνει ακόμα ότι στο πλαίσιο του κοινωνικού της ρόλου συμμετέχει ενεργά στην εθνική προσπάθεια για την ανασυγκρότηση των πυρόπληκτων περιοχών και τη στήριξη των τοπικών κοινωνιών.

Όσον αφορά την Εύβοια, η ΔΕΗ ως «Ανάδοχος Αποκατάστασης και Αναδάσωσης» ανέλαβε τη χρηματοδότηση έργων στις πληγείσες περιοχές της Βόρειας Εύβοιας, με συνολική δωρεά 3 εκατ. ευρώ».

 


Η ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής αιτήματος, τα απαραίτητα δικαιολογητικά που θα τη συνοδεύουν, καθώς και χρήσιμες πληροφορίες για την υποβολή του αιτήματος βρίσκονται στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ.

 https://www.rodiaki.gr/article/476449/diagrafh-ofeilwn-apo-th-deh-gia-toys-plhgentes-apo-tis-fwties-toy-2021-kai-sth-rodo?fbclid=IwAR3PDvXaim0Rn4tG-n50YTOeDF403qfTMNR1EleV905uPMo6Lw04wE6NIVQ

Με «μπούσουλα» παλαιότερες πληρωμές έκτακτων επιδομάτων και ενισχύσεων, θα καταβληθούν τα αναδρομικά σε περισσότερα από 5,5 εκατομμύρια νοικοκυριά που είδαν υπέρογκους λογαριασμούς ρεύματος από τον Δεκέμβριο του 2021 μέχρι και τον Μάιο του 2022.
Τα αναδρομικά θα φτάσουν μέχρι και τα 600 ευρώ και θα αφορούν ιδιοκτήτες ή ενοικιαστές με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα έως και 45.000 ευρώ, για πρώτη ή και δεύτερη κατοικία. Σύμφωνα με πληροφορίες, η καταβολή των αναδρομικών θα γίνεται κατόπιν υποβολής αιτήσεων από τους δικαιούχους σε ηλεκτρονική πλατφόρμα και μετά από διασταύρωση των στοιχείων των αιτούντων.

Tα στοιχεία που θα λαμβάνονται υπόψη θα είναι ο αριθμός παροχής ρεύματος που αναγράφεται τόσο στον λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος όσο και στο έντυπο Ε1 της φορολογικής δήλωσης, καθώς επίσης και το ετήσιο φορολογητέο εισόδημα του φορολογικού έτους 2020 (δεδομένου ότι οι περισσότεροι φορολογούμενοι δεν έχουν υποβάλει ακόμη τις δηλώσεις για τα εισοδήματα του φορολογικού έτους 2021).


Λογαριασμοί ρεύματος: Ποιοι και πώς θα πάρουν την αποζημίωση των 600 ευρώ
Πληρωμές

Η καταβολή των ποσών θα γίνεται στους τραπεζικούς λογαριασμούς (στους αριθμούς ΙΒΑΝ) που θα δηλώσουν οι δικαιούχοι στην ηλεκτρονική πλατφόρμα. Οι πληρωμές αναμένεται να πραγματοποιηθούν μέσα στον Ιούνιο.

Για τον υπολογισμό του ποσού που θα λάβει κάθε δικαιούχος θα προσδιορίζεται πρώτα η επιπλέον επιβάρυνση που προέκυψε στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος της περιόδου Δεκεμβρίου 2021-Μαΐου 2022, εξαιτίας της εφαρμογής της «ρήτρας αναπροσαρμογής». Στη συνέχεια, από το ποσό της επιπλέον επιβάρυνσης θα αφαιρείται τυχόν εκπεσθέν ποσό επιδότησης και επί του υπολοίπου που θα απομένει θα εφαρμόζεται το ποσοστό 60%. Αν το 60% της επιστρεπτέας επιπλέον επιβάρυνσης το οποίο θα προκύπτει από τους υπολογισμούς αυτούς είναι μεγαλύτερο των 600 ευρώ, τότε το ύψος του τελικού ποσού επιστρεπτέας επιβάρυνσης θα περιορίζεται στα 600 ευρώ.

https://eleftherostypos.gr/oikonomia/dei-epistrofi-pos-tha-dothoun-ta-anadromika-apo-ton-dekemvrio

Μια 30χρονη γυναίκα που διατηρεί μικρή ξενοδοχειακή μονάδα στο κέντρο της Ρόδου, αδυνατεί να εξοφλήσει τους λογαριασμούς ρεύματος και έχει προχωρήσει πλέον σε απεργία πείνας.

 

Σε δηλώσεις της στη «Ροδιακή», η κα. Λιάνα ανέφερε πως βρίσκεται σε αδιέξοδο και αναγκάστηκε να προχωρήσει σε διαμαρτυρία, καθώς «δεν ξέρω τι άλλο να κάνω και πού αλλού να απευθυνθώ».

Όταν, μάλιστα, απευθύνθηκε στους αρμόδιους, εκείνοι της είπαν πως αδυνατούν να προχωρήσουν σε διακανονισμό.

 

Παράλληλα στη «Ροδιακή», μίλησε και ο κ. Μιχάλης Ι. ιδιοκτήτης ξενοδοχειακής μονάδας ο οποίος λάμβανε κάθε μήνα λογαριασμούς ύψους 900 ευρώ και τώρα καλείται να πληρώσει 3.820 ευρώ.

 https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/koinonia/374147/se-apognosi-30xroni-gynaika-den-borei-na-plirosei-ti-dei-kai-kanei-apergia-peinas-vinteo

ΔΕΗ e-bike Festival Κως

Δεκέμβριος 17, 2021

Το «νησί του ποδηλάτου» τελικός σταθμός του πρώτου φεστιβάλ ηλεκτρικών ποδηλάτων για το 2021

Το τρίτο κατά σειρά ΔΕΗ e-bike Festival πραγματοποιήθηκε στην πόλη της Κω, σε μια γιορτινή ατμόσφαιρα και ιδιαίτερα καλές, για τα δεδομένα της εποχής, καιρικές συνθήκες.
 

Λάτρεις του ποδηλάτου για περισσότερα από 100 χρόνια, οι κάτοικοι της Κω, δεν έχασαν την ευκαιρία το Σαββατοκύριακο 11-12 Δεκεμβρίου, να δοκιμάσουν τα 50 και πλέον διαφορετικά μοντέλα ποδηλάτων τελευταίας τεχνολογίας που συγκέντρωσε η ΔΕΗ στην πλατεία Ανταγόρα.

Όπως σε κάθε σταθμό – πόλη, μικροί και μεγάλοι, συμμετείχαν στα μαθήματα ασφαλούς οδήγησης και στο παιχνίδι «έξυπνου πεντάλ», κερδίζοντας αναμνηστικά δώρα. Η ομάδα του φεστιβάλ παράλληλα, ενημέρωνε τους παρευρισκόμενους για τα «πράσινα» ενεργειακά προϊόντα, τις ψηφιακές υπηρεσίες της ΔΕΗ και τον μεγάλο Χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό e-bill της εταιρείας με δώρα συνολικής αξίας 30.000€.

 
DEI_KOS_eBike2
 

Το ΔΕΗ e-bike Festival, χαιρέτησαν ο Δήμαρχος Κω, Θεοδόσης Νικηταράς και η Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Σέβη Βλάχου, ενώ ισχυρή ήταν η συμμετοχή εκπροσώπων τοπικών φορέων και συλλόγων. Οι εργαζόμενοι της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ στο νησί συμμετείχαν με τους φίλους και τις οικογένειες τους στις δράσεις του φεστιβάλ.

Η ΔΕΗ συνεχίζει την αποστολή της για τον ενεργειακό μετασχηματισμό της χώρας και στηρίζει πρακτικές που οδηγούν σε ένα καλύτερο, βιώσιμο και πιο πράσινο μέλλον. Το ΔΕΗ e-bike Festival συνεχίζει το ταξίδι του το 2022 σε Καλαμάτα, Τρίπολη, Θεσσαλονίκη και Αθήνα.

 
 

Στους επόμενους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς, οι οποίοι θα ξεκινήσουν να εκδίδονται από το τέλος Νοεμβρίου, θα φανεί η επιδότηση στην ηλεκτρονική ενέργεια, σύμφωνα με τις διευκρινίσεις του Κώστα Σκρέκα.

 

Μιλώντας στον ΑΝΤ1, ο υπουργός επανέλαβε πως η επιδότηση θα ανέρχεται για κατανάλωση 300Kw τον μήνα:

στα 9 ευρώ τον Σεπτέμβριο,
στα 19 για τον Οκτώβριο και
στα 39 για τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο.
Η ρήτρα αναπροσαρμογής που θα κληθούν να πληρώσουν οι καταναλωτές με μέση κατανάλωση 300Kw τον μήνα θα είναι 45 ευρώ, με την επιδότηση από το κράτος να καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της επιβάρυνσης.

Ο Κώστας Σκρέκας διαβεβαίωσε, παράλληλα, πως αν οι αυξήσεις στην ηλεκτρική ενέργεια συνεχιστούν, η κυβέρνηση θα εξακολουθήσει να επιδοτεί τους καταναλωτές.


Ξεκαθάρισε, πάντως, πως δεν είναι δυνατόν να καλυφθεί ολόκληρο το ποσό της επιβάρυνσης των καταναλωτών. Μέρος της επιβάρυνσης για όσα νοικοκυριά καταναλώνουν περισσότερα από 300 kw τον μήνα, έχει ανακοινώσει ότι θα καλύψει η ΔΕΗ, ενώ κάτι ανάλογο έχει ζητηθεί και από τους υπόλοιπους παρόχους.

Τέλος, ο υπουργός έκανε γνωστό πως τις επόμενες μέρες θα λειτουργήσει ένας 5ψηφιος αριθμός έκτακτης ανάγκης, τον οποίο θα μπορούν να χρησιμοποιούν ευάλωτα νοικοκυριά σε περίπτωση που του κοπεί το ρεύμα λόγω οφειλών, προκειμένου να γίνεται άμεση επανασύνδεση.

https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/oikonomia/362508/ston-epomeno-ekkatharistiko-tis-dei-i-epidotisi-stin-ilektriki-energeia

 

ferriesingreece2

kalimnos

sportpanic03

 

 

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot