Ξεκίνησε από χθες, 1η Απριλίου 2016, το νέο πρόγραμμα διακανονισμού οφειλών προς τη ΔΕΗ.

Με το πρόγραμμα αυτό ρυθμίζονται οι οφειλές έως και σε 36 δόσεις, ενώ για τέσσερις μήνες δίνεται η δυνατότητα διακανονισμού χωρίς προκαταβολή, με την προϋπόθεση βεβαίως ότι εξοφλούνται εμπρόθεσμα οι τρέχοντες λογαριασμοί ρεύματος.

Όπως διευκρινίζεται σε ρεπορτάζ της εφημερίδας Ελεύθερος Τύπος, το ετήσιο επιτόκιο των δόσεων ανέρχεται σε 5,3% ενώ για τους ευάλωτους καταναλωτές και όσους είναι ενταγμένοι στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο οι δόσεις θα είναι άτοκες.

Τα πέντε "σημεία - κλειδιά"
1) Από 01.04.2016 μέχρι και 31.07.2016, όλοι οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να διακανονίσουν τις οφειλές τους μέχρι και σε 36 δόσεις χωρίς προκαταβολή. Στη ρύθμιση αυτή θα έχουν τη δυνατότητα να προσχωρήσουν για το υπόλοιπο της οφειλής τους και εκείνοι οι πελάτες οι οποίοι έχουν ήδη προβεί σε διακανονισμό των οφειλών τους με βάση το ισχύον σήμερα σύστημα. Η καταβολή της 1ης δόσης θα πραγματοποιείται με την έγκριση του διακανονισμού.

2) Από 01.08.2016 και εξής θα ισχύουν για όλους τους οικιακούς και επαγγελματικούς -πλην εποχικών και αγροτών- πελάτες τα εξής:

- Μηνιαίες δόσεις: Ύψος ίσο κατ' αρχάς με το 30% του μέσου, σε ετήσια βάση, μηνιαίου λογαριασμού, αλλά με ελάχιστο αριθμό δόσεων τις 18 και μέγιστο τις 36.

- Προκαταβολές: Για τους πελάτες χωρίς αντισυμβατική συμπεριφορά (πείραγμα μετρητή) θα ανέρχεται σε 5% της οφειλής, ενώ για πελάτες με αντισυμβατική συμπεριφορά σε 15%.

3) Για τους επαγγελματικούς πελάτες με εποχική δραστηριότητα από 01.08.2016 θα ισχύουν οι υφιστάμενες ρυθμίσεις.

4) Σε περίπτωση κατά την οποία λόγω αδυναμίας κατά την διάρκεια του ημερολογιακού έτους δεν καταβληθεί μία δόση, ο διακανονισμός συνεχίζεται κανονικά από τον επόμενο μήνα.

Σε περίπτωση μη καταβολής περισσοτέρων της μίας δόσεων εντός ενός ημερολογιακού έτους, ο διακανονισμός εξακολουθεί να ισχύει με την προϋπόθεση καταβολής όλων -πλην μίας- των οφειλόμεων δόσεων.

5) Οι ανωτέρω ρυθμίσεις δεν ισχύουν για τις περιπτώσεις ρευματοκλοπών, για τις οποίες εξακολουθούν να εφαρμόζονται οι ισχύουσες σήμερα ρυθμίσεις.

Πηγή: Ελεύθερος Τύπος

Από αύριο 1η Απριλίου τίθεται σε εφαρμογή το νέο πρόγραμμα ρύθμισης των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς την ΔΕΗ , που προβλέπει για μεταβατικό διάστημα 4 μηνών τη δυνατότητα ρύθμισης του χρέους χωρίς προκαταβολή σε 36 δόσεις.

Αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της νέας ρύθμισης της ΔΕΗ όπως έχει γίνει ήδη γνωστό είναι τα εξής:

1. Για διάστημα 4 μηνών (από 1.4.2016 μέχρι και 31.7.2016) όλοι οι πελάτες θα μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους σε 36 μηνιαίες δόσεις, χωρίς καμία προκαταβολή. Στη ρύθμιση αυτή θα έχουν τη δυνατότητα να προσχωρήσουν για το υπόλοιπο της οφειλής τους και όσοι έχουν ήδη κάνει διακανονισμό των οφειλών τους με βάση το ισχύον σήμερα σύστημα. Η καταβολή της 1ης δόσης θα πραγματοποιείται με την έγκριση του διακανονισμού. Από το πρόγραμμα εξαιρούνται οι περιπτώσεις πελατών με ρευματοκλοπή.

2. Από την 1η Αυγούστου και μετά οι οικιακοί πελάτες, οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις θα μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους σύμφωνα με το νέο Πρόγραμμα Διακανονισμών, ως εξής: Πελάτες χωρίς αντισυμβατική συμπεριφορά:

* Προκαταβολή: 5% της συνολικής οφειλής * Μηνιαίες δόσεις: ύψος ίσο κατ' αρχάς με το 30% του μέσου, σε ετήσια βάση, μηνιαίου λογαριασμού με ελάχιστο αριθμό δόσεων τις 18 και μέγιστο τις 36. Πελάτες με αντισυμβατική συμπεριφορά (αυθαίρετη παραβίαση μετρητή):

* Προκαταβολή: 15% της συνολικής οφειλής

* 18 μηνιαίες δόσεις Από τις ρυθμίσεις εξαιρούνται οι εποχικοί πελάτες, για τους οποίους προβλέπονται ειδικές ρυθμίσεις, καθώς επίσης οι αγρότες, οι ενταγμένοι στο Μητρώο των ευάλωτων πελατών, οι Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης-Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ) και οι Οργανισμοί Εγγείων Βελτιώσεων (ΤΟΕΒ/ΓΟΕΒ), οι οποίοι ήδη απολαμβάνουν ευνοϊκών ρυθμίσεων.

3. Προϋπόθεση ισχύος του διακανονισμού είναι η εμπρόθεσμη εξόφληση των τρεχόντων λογαριασμών. Σε περίπτωση που λόγω αδυναμίας, στη διάρκεια ενός ημερολογιακού έτους δεν καταβληθεί μια δόση ο διακανονισμός συνεχίζεται κανονικά από τον επόμενο μήνα. Σε περίπτωση μη καταβολής περισσοτέρων της μίας δόσεων εντός του έτους, ο διακανονισμός εξακολουθεί να ισχύει με την προϋπόθεση καταβολής όλων -πλην μίας- των οφειλομένων δόσεων. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Μανόλης Παναγιωτάκης επισημαίνει σε δηλώσεις του τα εξής: «Όλοι έχουν πλέον την ευκαιρία να τακτοποιήσουν τις υποχρεώσεις τους έναντι της επιχείρησης, πράγμα καθοριστικής σημασίας για την οικονομική της ευρωστία.

Με αυτό τον τρόπο, εκτός των άλλων, θα δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για ακόμη μεγαλύτερη ελάφρυνση των καταναλωτών, με προοπτική τη μείωση και των τιμολογίων των συνεπών οικιακών πελατών, μετά την πρόσφατη μείωση των τιμολογίων των συνεπών επιχειρηματικών πελατών». Η ΔΕΗ επισημαίνει ακόμη ότι ειδικά οι επιχειρηματικοί πελάτες (επαγγελματίες και επιχειρήσεις), εφόσον ενταχθούν σε ρύθμιση, εκτός του ότι επιλύουν μια χρονίζουσα σοβαρή εκκρεμότητα, εξασφαλίζουν και τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα επιβράβευσης που εγκαινιάζει η ΔΕΗ από 1ης Απριλίου με το οποίο επιβραβεύει τους συνεπείς επιχειρηματικούς πελάτες παρέχοντας έκπτωση 10% στην αξία του ρεύματος.

www.dikaiologitika.gr

Η ΔΕΗ ανακοίνωσε σήμερα ένα νέο πρόγραμμα ρύθμισης των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς την Επιχείρηση.

Συγκεκριμένα για διάστημα 4 μηνών (από 01.04.2016 μέχρι και 31.07.2016) όλοι οι πελάτες της ΔΕΗ θα μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους σε 36 μηνιαίες δόσεις, χωρίς καμία προκαταβολή. Από το συγκεκριμένο πρόγραμμα εξαιρούνται οι περιπτώσεις πελατών με ρευματοκλοπή.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

"1. Για διάστημα 4 μηνών (από 01.04.2016 μέχρι και 31.07.2016) όλοι οι πελάτες θα μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους σε 36 μηνιαίες δόσεις, χωρίς καμία προκαταβολή.

Στη ρύθμιση αυτή θα έχουν τη δυνατότητα να προσχωρήσουν για το υπόλοιπο της οφειλής τους και εκείνοι οι πελάτες, οι οποίοι έχουν ήδη προβεί σε διακανονισμό των οφειλών τους με βάση το ισχύον σήμερα σύστημα. Η καταβολή της 1ης δόσης θα πραγματοποιείται με την έγκριση του διακανονισμού.

Από το παραπάνω πρόγραμμα εξαιρούνται οι περιπτώσεις πελατών με ρευματοκλοπή, για τους οποίους συνεχίζουν να ισχύουν τα προβλεπόμενα στον ισχύοντα Κανονισμό Διακανονισμών.

2. Μετά την ολοκλήρωση του παραπάνω προγράμματος, από 01.08.2016 και εξής, οι Οικιακοί πελάτες, οι Επαγγελματίες και οι Επιχειρήσεις, θα μπορούν πλέον να ρυθμίσουν τις οφειλές τους σύμφωνα με το νέο Πρόγραμμα Διακανονισμών, ως εξής:

Πελάτες χωρίς αντισυμβατική συμπεριφορά:

· Προκαταβολή: μόλις το 5% της συνολικής οφειλής

· Μηνιαίες δόσεις: ύψος ίσο κατ’ αρχάς με το 30% του μέσου, σε ετήσια βάση, μηνιαίου λογαριασμού με ελάχιστο αριθμό δόσεων τις 18 και μέγιστο τις 36.

Πελάτες με αντισυμβατική συμπεριφορά (αυθαίρετη παραβίαση μετρητή):

· Προκαταβολή: 15% της συνολικής οφειλής

· 18 μηνιαίες δόσεις

Από τις παραπάνω ρυθμίσεις εξαιρούνται οι εποχικοί πελάτες, για τους οποίους προβλέπονται ειδικές ρυθμίσεις, καθώς επίσης: οι αγρότες, οι ενταγμένοι στο Μητρώο των Ευάλωτων πελατών, οι Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης- Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ) και οι Οργανισμοί Εγγείων Βελτιώσεων (ΤΟΕΒ/ΓΟΕΒ), οι οποίοι ήδη απολαμβάνουν ευνοϊκών ρυθμίσεων.

3. Προϋπόθεση ισχύος του διακανονισμού είναι η εμπρόθεσμη εξόφληση των τρεχόντων λογαριασμών. Ακόμη όμως και σε περίπτωση, κατά την οποία, λόγω αδυναμίας, στη διάρκεια ενός ημερολογιακού έτους δεν καταβληθεί μια (1) δόση ο διακανονισμός συνεχίζεται κανονικά από τον επόμενο μήνα. Σε περίπτωση μη καταβολής περισσοτέρων της μίας δόσεων εντός ενός ημερολογιακού έτους, ο διακανονισμός εξακολουθεί να ισχύει με την προϋπόθεση καταβολής όλων – πλην μίας - των οφειλομένων δόσεων.

Η ΔΕΗ καλεί όλους τους πελάτες της με ληξιπρόθεσμες οφειλές να ανταποκριθούν στη γενναιόδωρη αυτή νέα πρόταση για ρύθμιση. Ειδικά οι επιχειρηματικοί πελάτες (επαγγελματίες και επιχειρήσεις), εφόσον ενταχθούν σε ρύθμιση, εκτός του ότι επιλύουν μια χρονίζουσα σοβαρή εκκρεμότητα τους, εξασφαλίζουν και τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα επιβράβευσης «ΣΥΝΕΠΕΙΑ» που εγκαινιάζει η ΔΕΗ από 1ης Απριλίου το οποίο επιβραβεύει τους συνεπείς επιχειρηματικούς πελάτες παρέχοντας έκπτωση 10% στην αξία του ρεύματος".

Στη χορήγηση ολιγοήμερου έντοκου δανείου, υπό μορφή ταμειακής διευκόλυνσης, ύψους 100 εκατ. ευρώ, προέβη για άλλο ένα μήνα το ΤΑΠ ΔΕΗ, προς το ΙΚΑ, για να καταβληθούν κανονικά οι συντάξεις Απριλίου, στο τέλος Μαρτίου.

Με απόφασή του, ο υπουργός Εργασίας, κ. Γιώργος Κατρούγκαλος, έκανε δεκτή την σχετική εισήγηση του Δ.Σ. του Ιδρύματος για τη χορήγηση του εν λόγω δανείου, η διάρκεια του οποίου θα είναι από τις 29 Μαρτίου έως τις 4 Απριλίου του τρέχοντος έτους.

Στην απόφαση, τονίζεται ότι το δάνειο, αν και ολιγοήμερο, θα επιβαρυνθεί με επιτόκιο που αντιστοιχεί με το λογαριασμό (Κοινό Κεφάλαιο), που διαχειρίζεται η Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ) και στον οποίο καταλήγουν τα αποθεματικά όλων των Ασφαλιστικών Ταμείων, είτε κύριας, είτε επικουρικής ασφάλισης. Υπενθυμίζεται ότι το ΙΚΑ προβαίνει στη λύση του εσωτερικού δανεισμού, κάθε μήνα κατά την τελευταία πενταετία, για να καταφέρει να καταβάλλει χωρίς καθυστερήσεις τις συντάξεις, σε περίπου 1,2 εκατ. συνταξιούχους.

Ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν, αξιοποιεί είτε τα αποθεματικά του ΤΑΠ ΔΕΗ, είτε εκείνων του ΤΥΔΚΥ και του πρώην ΟΠΑΔ. Υπολογίζεται ότι η μηνιαία δαπάνη για την καταβολή των συντάξεων, από το μεγαλύτερο Ασφαλιστικό Ταμείο της χώρας, ανέρχεται σε 850 εκατ. ευρώ.

www.dikaiologitika.gr

Η ΔΕΗ δίνει πλέιν τη δυνατότητα ρύθμισης των ληξιπρόθεσμων οφειλών, χωρίς προκαταβολή και σε 36 δόσεις, σε όλες τις κατηγορίες καταναλωτών μέχρι τις 31 Ιουλίου.

Στη συνέχεια θα ισχύσει μόνιμος κανονισμός ρύθμισης χρεών με ευνοϊκότερους όρους (μικρότερη προκαταβολή, 5-15% και 18-36 δόσεις) σε σχέση με τα ισχύοντα σήμερα. Το νέο σύστημα διακανονισμών εγκρίθηκε σήμερα από το Συμβούλιο Διεύθυνσης της ΔΕΗ και θα τεθεί σε εφαρμογή με την έγκρισης του από το Διοικητικό Συμβούλιο. Σημειώνεται οτι οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τη ΔΕΗ κυμαίνονται στο επίπεδο των 2,2-2,3 δισ. ευρώ και αποτελούν τροχοπέδη για την επιχείρηση.

Αναλυτικά το νέο σύστημα διακανονισμών προβλέπει:

1. Από 01.04.2016 μέχρι και 31.07.2016, όλοι οι πελάτες μπορούν να διακανονίσουν τις οφειλές τους σε 36 δόσεις χωρίς προκαταβολή. Στη ρύθμιση αυτή θα έχουν τη δυνατότητα να προσχωρήσουν για το υπόλοιπο της οφειλής τους και εκείνοι οι πελάτες, οι οποίοι έχουν ήδη προβεί σε διακανονισμό των οφειλών τους με βάση το ισχύον σήμερα σύστημα. Η καταβολή της 1ης δόσης θα πραγματοποιείται με την έγκριση του διακανονισμού.

2. Από 01.08.2016 και εξής θα ισχύουν για όλους τους οικιακούς και επαγγελματικούς -πλην των εποχικών και αγροτών- πελάτες τα εξής: - Μηνιαίες Δόσεις: Ύψος ίσο κατ' αρχάς με το 30% του μέσου, σε ετήσια βάση, μηνιαίου λογαριασμού με ελάχιστο αριθμό δόσεων τις 18 και μέγιστο τις 36. - Προκαταβολές: 5% για πελάτες χωρίς αντισυμβατική συμπεριφορά (παραβίαση μετρητή, ρευματοκλοπή κ.ά) και 15% για πελάτες με αντισυμβατική συμπεριφορά.

3. Για τους επαγγελματικούς πελάτες με εποχική δραστηριότητα από 01.08.2016 θα ισχύουν οι υφιστάμενες ρυθμίσεις.

4. Σε περίπτωση που δεν καταβληθεί μια δόση λόγω αδυναμίας κατά τη διάρκεια του ημερολογιακού έτους, ο διακανονισμός συνεχίζεται κανονικά από τον επόμενο μήνα. Αν δεν καταβληθούν περιςςότερες δόςεις, τότε για να εξακολουθήσει να ισχύει ο διακανονισμός θα πρέπει να καταβληθούν όλες οι οφειλόμενες δόσεις πλην μίας. Σε κάθε περίπτωση, προϋπόθεση ισχύος του διακανονισμού είναι η εμπρόθεσμη εξόφληση των τρεχόντων λογαριασμών.

5. Οι ρυθμίσεις δεν ισχύουν για τις περιπτώσεις ρευματοκλοπών.

www.dikaiologitika.gr

kalimnos

eshopkos-foot kalymnosinfo-foot kalymnosinfo-foot nisyrosinfo-footer lerosinfo-footer mykonos-footer santorini-footer kosinfo-foot expo-foot